.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار یک تحلیلگر به احمدی نژاد

یک تحلیلگر مسائل بین المللی با هشدار نسبت به اینکه رئیس جمهور در دام جنگ روانی غرب نیفتد، بر لزوم روشن شدن جزئیات سند فوق سری که در دست رئیس جمهور است، نیز تاکید کرد.
حسن بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات شب گذشته رئیس جمهور مبنی بر احتمال حمله آمریکا به دو کشور در خاورمیانه، این سئوال را طرح کرد که ایالات متحده با شرایطی که در عراق و افغانستان و حتی پاکستان دارد چگونه خواهد توانست به دو کشور دیگر در خاورمیانه لشکر کشی کند؟

وی با بیان اینکه همین امروز یک نهاد رسمی در آمریکا اعلام کرده است که این کشور بالغ بر یک تریلیون وچهارصد میلیارد دلار کسری بودجه دارد، گفت: این میزان کسری بودجه آمریکا ناشی از لشکرکشی این کشور به عراق و افغانستان است.

این تحلیلگر مسائل بین المللی در ادامه با طرح این سئوال که با توجه به مشکلات آمریکا در منطقه چرا باید این کشور دو جنگ دیگر را در خاورمیانه به راه بیاندازد، گفت: احتمال دارد که این موضوع در راستای جنگ روانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران باشد که رئیس جمهور نیز باید با هوشیاری با این مسئله برخورد کند تا اسیر همان جوسازیهای آمریکا نشود.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود، درحال حاضر به هیچ وجه موقعیت برای حمله ایالات متحده به دو کشور چه بصورت همزمان و چه بصورت مقطعی در خاورمیانه وجود ندارد.

بهشتی پور با تاکید بر لزوم روشن شدن جزئیات بیشتر از سند فوق سری که در دست رئیس جمهور است، عنوان کرد: در رابطه با این موضوع باید بازه زمانی، میزان درصد حمله آمریکا و همچنین نوع حمله از نظر همزمان بودن یا مقطعی به دو کشور مورد نظر خاورمیانه مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اگر آمریکا بخواهد به کشوری در خاورمیانه حمله نظامی کند قطعا کشورهایی خواهند بود که با ایران رابطه نزدیکی دارند، گفت: البته شواهد و قرائن موجود حاکی از آن است که کمتر از 10 درصد احتمال حمله به ایران وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1389
چرا از رئیس جمهور انتظارات بالایی داری؟کارش اینگونه حرف زدن است براس همین است که آمریکا همیشه در حال طرح نقشه برای ربوردن این رئیس جمهور قاطع است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.